Trygghet i vardagen
Service
Försäljning av en produkt är bara början av vår relation till er. Vi vet att en bra servicenivå efter en avslutad affär är nyckeln till framgång både för er och för oss. En huvudingrediens till en god relation är att aldrig lova något som vi inte kan hålla, vi håller därför en nära dialog med er som kund så att båda parter vet vad som förväntas av varandra. Vi jobbar på detta sätt proaktivt och möjliga fel kan på detta sätt upptäckas innan det går så långt att det blir ett driftstopp.
–
Serviceavtal
Vi erbjuder ett brett sortiment av serviceavtal. Detta gör vi för att kunna stötta er organisation på ett sätt som känns bra för er. Vi kan agera som teknisk support till er medicintekniska avdelning eller så kan vi hantera serviceansvaret helt och hållet. Vår målsättning är att hålla er verksamhet så effektiv som möjligt samtidigt som driftstörningar ska minimeras. Vi har också tillgång till våra leverantörers service- och utbildningsorganisationer.
Våra servicepaket
Service Tillfälle
Om något oförutsett sker finns vår timbaserade service alltid tillgänglig. Tillsammans diskuterar vi situationen och kommer fram till en gemensam servicelösning.
Service Underhåll
Paket Service Underhåll innefattar en fullständig genomgång av maskinen varje år, inklusive resekostnader. Funktion, mjukvara och driftsäkerhet kontrolleras för att skapa trygghet på er avdelning. Maskinen säkerhetstestas och givetvis lämnas fullständiga protokoll på både säkerhetstest och underhåll. Vi finns tillgängliga på telefon kl. 08.00-17.00 varje dag redo att hjälpa er.
Service Total
Service Total innebär att vi tar ett fullständigt ansvar för servicen och att inga ytterligare kostnader tillkommer. Avtalet garanterar den senaste funktionaliteten i mjukvaran. Med serviceavtal Total kommer driftsäkerheten att maximeras på avdelningen. Vid eventuellt driftstopp levereras en utbytesmaskin inom en arbetsdag efter att felet har konstaterats av oss.
Upplev känslan av trygghet med våra serviceavtal
Vi erbjuder anpassningsbara serviceavtal för medicinteknisk utrustning som förebygger problem och ger optimal trygghet i din arbetsvardag.
Spara tusenlappar!
VÄLJ DITT SERVICEPAKET
- Timbaserad Service
- Teknisk assistans av professionell serviceingenjör
- Res- och arbetskostnader
- Säkerhetsmjukvaruuppdateringar
- Utbytesmaskin vid eventuell reparation inom tre arbetsdagar
- Prioriterad kund
- Obegränsad teknisk support
- 36 timmars responstid
- Telefonsupport kl. 08-17
- Förebyggande underhåll 1 gång/år*
- Funktionsmässiga mjukvaruuppgraderingar
- All reservdelskostnad inkluderad
Service
Service
Service
*Rengöring och smörjning, säkerhetstest, kalibrering, funktionskontroll av alla delar samt kontroll av ev. batteri.
Jag vill teckna ett serviceavtal
Fyll i informationen nedan så återkommer vi med pris och avtalsförslag för din produkt.
Fördelar med våra serviceavtal
Trygghet
Vi erbjuder fördelaktiga serviceavtal för att förebygga problem och ge dig en optimal trygghet i din arbetsvardag.
Kommunikation
Våra servicetekniker för en kontinuerlig dialog i service- och supportärenden för att hålla dig som kund uppdaterad.
Samarbete
Vi utför service och underhåll av er tekniska utrustning i samarbete med leverantörers serviceorganisationer.